M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OS3 przejmuje obsługę trzech marek Hasbro

Katarzyna Kacprzak | 13 sierpnia 2014, 06:00

Działania dla "Monopoly" wraz z promocją wspierającą wprowadzenie nowej odsłony gry ruszą w drugiej połowie sierpnia, natomiast dla Nerf i Play-Doh zostały przewidziane na początek września br.

OS3 zajmie się obsługą w mediach społecznościowych kolejnych trzech brandów Hasbro. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii dla "Monopoly", Play-Doh i Nerf. Łącznie OS3 realizuje projekty dla siedmiu marek Hasbro.

Projekty zostaną poprowadzone w Facebooku oraz dla ostatniej z nich także NK.pl. Do głównych zadań OS3 będzie należała komunikacja z fanami brandów, zwiększenie aktywności grupy docelowej – dzieci, młodzieży, ich rodziców, oraz moderowanie treści. Działania dla "Monopoly" wraz z promocją wspierającą wprowadzenie nowej odsłony gry ruszą w drugiej połowie sierpnia, natomiast dla Nerf i Play-Doh zostały przewidziane na początek września br.

W portfolio OS3 znajdują się marki Hasbro, takie jak: Furby, "Monopoly", My Little Pony Equestria Girls, Nerf, Littlest Pet Shop, Play-Doh, Transformers.

Czytaj więcej na temat: , , ,