Zagranica

House of Fraser wprowadza technologię nawigacyjną manekinów

Dzięki nowej technologii manekiny w sklepach doprowadzą nas do wieszaków z ubraniami i wskażą, gdzie znaleźć produkty, które przypadły nam do gustu.

House of Fraser wprowadza nowoczesną technologię nawigacyjną dla manekinów. Manekiny w sklepach odzieżowych poinformują klientów, w której części sklepu znajdą ubrania, które są na nich eksponowane. 

Technologia nawigacyjna VMBeacon testowana jest w sklepach House of Frazer w Aberdeen – dzięki niej na smartfon klienta wysyłane są informacje, w którą stronę ma się kierować, szukając odzieży i dodatków. Technologia pozwala również wyświetlić, oprócz lokalizacji, cenę produktu i dostępność rozmiarów.
Usługa pozwala także na zamieszczenie zdjęcia produktu w mediach społecznościowych i dzielenie się nim ze znajomymi. Aplikacja pozwala też na zakup produktu i zamówienie dostawy do domu.

(Marketing Week)