Kraj

F25 stworzyło animacje dla ING Życie

ING Życie wprowadziło nową aplikację, do której animacje poklatkowe stworzył dom produkcyjny F25.

ING Życie uruchomiło w lipcu nową aplikację, która ma pomóc w analizie potrzeb klientów ubezpieczyciela. Aplikacji towarzyszy pięć animacji poklatkowych przygotowanych przez dom produkcyjny F25.
 
Potrzeby klienta są badane w formie 10-etapowej ankiety. Przy każdym pytaniu pojawia się animacja. Narzędzie ma w przystępny sposób obrazować różne etapy w życiu oraz potrzeby, które można zabezpieczyć. Ma również pozwalać skalkulować przybliżony budżet potrzebny do realizacji planów na przyszłość. Każdemu wariantowi odpowiedzi udzielonej w aplikacji została przyporządkowana szacunkowa wysokość związanych z nią kosztów. 
Na stronie ubezpieczyciela, oprócz samej ankiety, pojawiło się pięć animacji poklatkowych. Bohaterka filmów – Victoria – przedstawia zalety posiadania flagowych produktów ING oraz systematycznego odkładania pieniędzy na przyszłość z ING Życie. Dodatkowym materiałem jest “Przyszłość dziecka” – film odnoszący się do kosztów związanych z wychowaniem i edukacją dzieci oraz zapewnieniem dobrego startu w ich dorosłość. Filmy mają pokazywać, na jakie potrzeby odpowiada dane ubezpieczenie oraz mają porównywać ich zalety. Za reżyserię filmów odpowiadali Mikołaj Sadowski i Bartek Piotrowski, producentem był Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający domu produkcyjnego F25.

Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.