M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TV Puls promuje swoje seriale

Katarzyna Woźniak | 14 sierpnia 2014, 06:00

W połowie sierpnia stacja ruszy z promocją tytułów "Hannibal" i "American Horror Story".

W połowie sierpnia TV Puls rozpocznie intensywną kampanię reklamową seriali "Hannibal” i "American Horror Story”. Seriale będą miały premiery w telewizji ogólnopolskiej 31 sierpnia.

Kampania reklamowa serialu "Hannibal” obejmie: spoty TV (TV Puls), reklamy prasowe w TV-guide’ach ("Tele Tydzień”, "To & Owo TV”, "Tele Świat”, "Świat Seriali”, "Teleprogram”, "Kropka TV”, "Super Express TV”, "Fakt TV”), reklamy radiowe (RMF i RMF Maxxx, Radio Zet, Radio Eska, Radio Vox), internet (Google, WP, Onet, Interia, Filmweb, Facebook, YouTube, Hatak) oraz outdoor (365 tablic 6x3 w największych aglomeracjach Polski: Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź, Wrocław, Trójmiasto, GOP, Szczecin, Lublin, Rzeszów i Białystok). Kampania potrwa od 15 sierpnia do 13 września. Mediaplan kampanii serialu "American Horror Story” obejmie te same media oprócz outdooru. Za zakup mediów (prasa, radio, outdoor) i kreację kampanii odpowiada dział marketingu i rozwoju Telewizji Puls. Za zaplanowanie działań i zakup mediów w internecie odpowiada agencja White Paper.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,