General Mills wystartowało na Wyspach z działaniami relaunchowymi, żeby ponownie zbudować lojalność wśród konsumentów. Komunikaty mają skupiać się na jakości produktów i pasji, z jaką są tworzone.
Na kampanię relaunchową składa się seria 1010 zdjęć prezentujących m.in. obejmujące się pary – firma w ten sposób kładzie nacisk na zagadnienie przywiązania, lojalności i oddania. Visual obejmującej się pary jest skonfrontowany ze zdjęciem opakowania lodów, które ma prezentować prawdziwość składników i jakość produkcji.
Działania będą miały odsłony na outdoorze i w internecie – użytkownicy będą zachęcani do zamieszczania swoich zdjęć z hashtagiem #realornothing. Odsłony kampanii będą uruchomione również w prasie lifestyle’owej i poświęconej żywności i żywieniu.
Firma na wiosnę tego roku zdecydowała również o restrukturyzacji swojego działu marketingu – działanie miało na celu odświeżenie kadry, żeby nadać komunikacji więcej emocji. Akcje Haagen-Dazs wpisują się w nowy trend wśród producentów zimnych deserów – do niedawna mocno promowane przez gwiazdy kina i celebrytów, teraz mają być komunikowane w kontekście jakości i zdrowego żywienia.
(Marketing Week)