Kraj

Mattel reklamuje nowe lalki

Producent zabawek promuje zabawki dla małych dziewczynek.

Mattel rozpoczął kampanię marketingową nowej marki Ever After High. Jest to seria lalek dla dziewczynek w wieku 7-12 lat. Seria Ever After High została stworzona na bazie animowanego serialu o tym samym tytule i książki zatytułowanej “Księga legend” autorstwa Shannon Hale. Działania reklamowe promujące zabawki zaplanował i kupił dom mediowy Carat i iProspect. Nie wiadomo, jaka agencja odpowiada za kreację materiałów reklamowych.

W kampanii wykorzystano spoty 20- i 30-sekundowe, które będą emitowane w stacjach dziecięcych: Disney XD, Teletoon, Nickolodeon, Disney Channel, oraz w pasmach dziecięcych ogólnopolskich stacji Puls i Puls 2. Kampania wideo wykorzysta także platformy VoD: YouTube oraz serwis TVN Player. Dodatkowym wsparciem będzie kampania w największych serwisach internetowych (Giercownia.pl, Gry-dladzieci.pl, Jeja.pl, Gry.pl, Cda.pl oraz w sieci Google). Komunikacja potrwa do końca października.