M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adam Marzec i Tytus Klepacz odchodzą ze 180heartbeats

Katarzyna Kacprzak | 18 sierpnia 2014, 06:00

W agencji trwa rekrutacja.

Adam Marzec i Tytus Klepacz, associate creative directorzy 180heartbeats + Jung v. Matt, rozstają się z agencją. Ich współpraca zawodowa po prawie ośmiu latach dobiega końca.

– Wspólnie z Tytusem podjęliśmy decyzję o zakończeniu współpracy. Zbiegło się to w czasie z decyzją Adama o podjęciu pracy za granicą – mówi Mikołaj Sadowski, creative director i partner 180heartbeats.
Już trwają rozmowy z kandydatem na nowego kreatywnego.

Marzec i Klepacz są związani ze 180heartbeats od 2012 r. Zaczynali jako concept directorzy i pracowali dla takich marek, jak: Nivea, Dakea, Tiger (Maspex), Unilever, Triumph, PGE Polska Grupa Energetyczna, Google, ING Aleo. Są też autorami koncepcji kreatywnej projektu Rak’n’Roll Records. Spotkali się na studiach dziennikarskich na Uniwersytecie Jagiellońskim. Szybko zaczęli pracować jako team kreatywny. Doświadczenie zdobywali m.in. w TBWA, S4, Change Integrated, Euro RSCG. Razem sięgali po takie nagrody jak D&AD, One Show, ADC*E, KTR, reprezentowali też Polskę w międzynarodowych konkursach dla młodych kreatywnych: Cannes Young Lions, Eurobest Young Creatives. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,