Kraj

Właściciele Plakandy Int. uruchamiają projekt badawczy

Koncern multimedialny Clear Channel International, do którego należy firma reklamy zewnętrznej Plakanda Int. Poland, rozpoczyna badania o charakterze paneuropejskim, których...

Koncern multimedialny Clear Channel International, do którego należy firma reklamy zewnętrznej Plakanda Int. Poland, rozpoczyna badania o charakterze paneuropejskim, których celem jest określenie oczekiwań reklamodawców i ich agencji reklamowych wobec tego medium. W ramach analiz zostaną przeprowadzone wywiady pogłębione w grupie 20 reklamodawców i 10 agencji reklamowych. Rozmowy mają być prowadzone zarówno z firmami, które korzystają z reklamy zewnętrznej, jak i z tymi, które nie uwzględniają jej w swoich mediaplanach. Projekt badawczy będzie realizowany na rynkach dojrzałych, o ustabilizowanej strukturze, tj. brytyjskim, francuskim czy szwedzkim, oraz w krajach, w których medium to dopiero się rozwija, np. w Hiszpanii czy w Polsce. Pierwsze wyniki analiz mają być znane w kwietniu br. Badanie wykona brytyjska firma konsultingowa Henley Centre. (JP)