Kraj

Nowa Toyota Yaris w ogólnopolskiej kampanii [wideo]

Działania reklamowe realizują Saatchi & Saatchi i PHD Media Direction.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFchLxFfiVe4%22%7D
Toyota Motor Poland prowadzi kampanię reklamową promującą nowy model Toyoty Yaris. Kampania jest podzielona na dwa etapy – w pierwszym marketer zapraszał na drzwi otwarte, a obecnie trwa faza wizerunkowa. Hasło kampanii, która potrwa do końca sierpnia br., brzmi: “Styl, w którym możesz się zakochać”.

W ramach kampanii emitowane są 30-sek. spoty w TVN, TVP, Polsacie i stacjach tematycznych, prowadzone jest też wsparcie w internecie, m.in. za pomocą formatów rich media i aktywacje w Facebooku. Ponadto kampania pojawia się w stacjach radiowych oraz na dużych nośnikach OOH: billboardy 30×10 i 20×10 w kurortach morskich, na Mazurach oraz na trasach – głównie autostradach i obwodnicach miast.

Za adaptację spotu odpowiada Saatchi & Saatchi. Media zaplanował i zakupił dom mediowy PHD Media Direction.