Kraj

Idea wykorzystuje technologię streamingową w kampanii w sieci Ad.net

Marka telefonii komórkowej Idea (PTK Centertel) wystartowała z kampanią internetową wykorzystującą streaming. Internauci odwiedzający wybrane witryny sieci Ad.net (Parkiet, Expander,...

Marka telefonii komórkowej Idea (PTK Centertel) wystartowała z kampanią internetową wykorzystującą streaming. Internauci odwiedzający wybrane witryny sieci Ad.net (Parkiet, Expander, CIRE, EkoInfo, Infor, VAT, Brief, PIT) mają możliwość obejrzenia reklamy telewizyjnej Idei zaimplementowanej do form reklamy internetowej. Jako nośniki streamingu wykorzystano dwa formaty: surround ad (jednoczesna ekspozycja poziomego billboardu i pionowego skyscrapera) oraz nowość – mega expand skyscraper (rozszerzający się do pełnego ekranu skyscraper). Technologia serwowania reklamy streamingowej została przygotowana dla Ad.netu przez firmę Sabela Media Polska. (MG)