M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Duda Polska pozostaje główną agencją Jeronimo Martins

Maciej Florek | 21 sierpnia 2014, 06:00

Kampania "Kartą też się opłaca. I kropka" zrealizowana przez Ogilvy & Mather Advertising miała charakter jednorazowy.

Agencji Duda Polska skończył się dwuletni okres wyłączności na obsługę Jeronimo Martins Polska, a ostatnią kampanię dla sieci Biedronka promującą płatność kartą zrealizowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. W odpowiedzi na nasze pytania o dalszą współpracę marketera z agencjami biuro prasowe JMP przesłało stanowisko: "Agencją odpowiedzialną za obsługę budżetu ATL Jeronimo Martins Polska nadal pozostaje agencja Duda Polska, zaś za zakup mediów dom mediowy MEC. Współpraca z agencją Ogilvy & Mather Advertising przy kampanii marketingowej "Kartą też się opłaca. I kropka” miała charakter jednorazowy" - czytamy w oświadczeniu.

Czytaj więcej na temat: , , , ,