Kraj

Guideline - nowy dom mediowy sieci MediaCom - ruszy jesienią br.

Drugi dom mediowy sieci MediaCom Worldwide w Polsce będzie nosił nazwę Guideline, a jego oficjalne otwarcie przewidziane jest jeszcze na...

Drugi dom mediowy sieci MediaCom Worldwide w Polsce będzie nosił nazwę Guideline, a jego oficjalne otwarcie przewidziane jest jeszcze na jesień br. “Nazwę agencji stworzyliśmy lokalnie i ma ona odzwierciedlać pozycjonowanie firmy na rynku domów mediowych w Polsce. Guideline ma ambicje być “przewodnikiem” i doradcą po rynku mediowym i marketingowym dla swoich klientów. Agencja zamierza współpracować ze swoimi klientami w bardzo szerokim zakresie usług, pomagać im budować kompleksowe strategie mediowe i doradzać przy budowaniu strategii marketingowych. Funkcja doradcy i przewodnika może być szczególnie atrakcyjna dla lokalnych firm dopiero przygotowujących się do działań reklamowych” – mówi Marcin Bogłowski, dyrektor zarządzający MediaCom Warszawa. Guideline ma budować portfolio swoich klientów od podstaw. Formalnym właścicielem domu mediowego Guideline będzie MediaCom Worldwide z Dusseldorfu. Wkrótce ruszą procedury rejestracyjne nowej agencji. Jak mówi Bogłowski, żadne stanowiska w Guideline nie zostały jeszcze obsadzone. Obecnie w strukturach MediaCom Warszawa i na rynku prowadzone są poszukiwania odpowiednich osób do pokierowania nową agencją (o planach wprowadzenia nowego domu mediowego sieci MediaCom w Polsce pisaliśmy w DS “MMP” z 25 maja). (PR)