Kraj

"Naj" zmienia się i planuje stopniowe odchodzenie od gadżetów

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) zmienia się od wydania nr 36/04, które wejdzie na rynek 30 sierpnia br. Zmiany łączą się...

Tygodnik “Naj” (G+J Polska) zmienia się od wydania nr 36/04, które wejdzie na rynek 30 sierpnia br. Zmiany łączą się z obchodami 10-lecia tytułu. Pismo będzie mieć bardziej klarowną konstrukcję. Zostanie podzielone na bloki tematyczne zaznaczone kolorowymi belkami. W nowym “Naj” znajdzie się więcej informacji, więcej pytań do specjalistów i praktycznych porad, zostanie rozszerzony dział porad prawnych. Pismo stanie się bardziej kolorowe. Strony będą sprawiać wrażenie bardziej wypełnionych, ale layout ma wyróżniać się elegancją. “Chcemy powoli odchodzić od gadżetów. Zmusza nas do nich pościg w naszym segmencie. Jednak będziemy systematycznie pracować nad produktem, aby zdobywać dla niego odbiorców poprzez zawartość i wygląd, a nie poprzez dodatek” – powiedziała Magdalena Malicka, wydawca “Naj”. We wrześniu br. wydawca zamierza przeprowadzić badania na temat przyjęcia nowego “Naj”. Ich wyniki pomogą zaplanować dalsze ulepszanie magazynu. Jubileuszowy numer, jak i kolejne na razie ukażą się z gadżetami. “Mamy trzy wersje: z DVD, z gadżetem i bez niego. Nakład dzielimy mniej więcej na trzy równe części, ale będziemy zwiększać udział części bez gadżetu” – powiedziała Magdalena Malicka. Cena wydania z DVD wynosi 8,9 zł, z gadżetem (w zależności od jego jakości) od 3,5 zł do 5,9 zł (jeśli jest to CD – 6,9 zł) oraz cena bez gadżetu – 2,2 zł. “Naj” na swoje 10-lecie otrzyma bardziej widoczną kampanię telewizyjną, radiową i w innych tytułach G+J Polska. Według danych od wydawcy, na postawie ZKDP, średnia sprzedaż “Naj” za okres styczeń-maj br. wyniosła 308,9 tys. egzemplarzy. Wpływy reklamowe, na podstawie Expert Monitora, bez reklam własnych, od stycznia do lipca br. wyniosły ponad 17,3 mln zł. (KP)