Zagranica

Lidl stawia na kobiecą modę

Sieć dyskontowa z mocnym uderzeniem odzieżowym na Wyspach.

Lidl na Wyspach zdecydował się na dużą inwestycję w segmencie odzieży dla kobiet. W ofercie sukcesywnie będą się pojawiały modne kobiece ubrania w przystępnych, jak zapewnia sieć, cenach.

W przyszłym tygodniu w sprzedaży pojawią się kurtki skóropodobne w cenach 14,99 funta, dżinsy ze streczem za 6,99 funta i botki do kostki za 9,99 funta i koszulki w cenach 5,99 funta. Kolekcja odzieży męskiej ma wejść w listopadzie.

Nowe serie będą sprzedawane w takim systemie, jak poprzednie oferty: do wyczerpania zapasów. Odzież marki własnej Lidla będą produkowane w Chinach i Bangladeszu – odzież ma konkurować z markami własnymi sieci Asda (George), Tesco (F&F) i Sainsbury (Tu), a także sieci Primark.

Według najnowszych danych z Kantar Worldpanel Lidl zwiększył sprzedaż o 19,5 proc. w skali rok do roku w ciągu 12 tygodni do 20 lipca. Jego udział w rynku spożywczym wynosi obecnie rekordowo 3,6 proc., w porównaniu z 3,1 proc. rok wcześniej.

(Guardian)