M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SoundCloud wprowadza reklamy i usługi subskrypcji dla twórców treści

( red. ) | 22 sierpnia 2014, 06:00

Serwis muzyczny cieszy się dużą popularnością, miesięcznie odwiedza go ponad 300 milionów internautów.

SoundCloud - portal dla artystów tworzących muzykę - wynegocjował umowy licencyjne z firmami rozrywkowymi, pozwalając artystom i wytwórniom na pobieranie opłat licencyjnych.

Red Bull, Sonos, Squarespace, Jaguar i Comedy Central to jedne z pierwszych marek, które będą umieszczać reklamy.

Na SoundCloud pojawią się trzy opcje. Pierwsza, pod nazwą Partner, umożliwi bezpłatne korzystanie z portalu przez osoby początkujące, które chcą dzielić się swoimi pierwszymi utworami. Następna opcja - Pro Partner, który wymaga opłaty abonamentowej, daje możliwość korzystania z zaawansowanych funkcji. Premier, ostatnia opcja, daje twórcom możliwość zarabiania pieniędzy.

Wprowadzanie reklam będzie odbywać się stopniowo. Na razie SoundCloud pozostanie bezpłatny dla słuchaczy.

(Marketing Week)

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,