Kraj

Kampania Nescafe w konwencji filmu grozy [wideo]

Kampania TV została poszerzona o specjalny kontent w YouTube.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNOR9EBpQR3k%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Nestle promuje nowy wariant kawy Nescafe (300 g) w kampanii telewizyjno-internetowej. Zasięg komunikacji w TV uzupełnia promocja w YouTube. Marketer zlecił Liquid, części kreatywnej MEC, przygotowanie specjalnego materiału  pod kampanię e-wideo. Utrzymana w konwencji filmu grozy reklama ma promować markę głównie wśród młodszych widzów (25-34 lata).