M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Questia wygrywa przetarg PepsiCo

Katarzyna Kacprzak | 26 sierpnia 2014, 06:00

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę PR wszystkich marek napojów gazowanych z portfolio marketera.

Questia Communications Management Consultants wygrała przetarg na obsługę PR wszystkich marek napojów gazowanych z portfolio PepsiCo: Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light/Light Lemon, Mirinda, 7Up, Mountain Dew, a także napojów Lipton Ice Tea i napojów energetycznych Rockstar.

W ramach współpracy Questia odpowiada za opracowanie i realizację strategii PR dla marek napojowych PepsiCo oraz komunikację kryzysową. Ponadto wsparcie Questia obejmuje prowadzenie biura prasowego firmy PepsiCo i działania w zakresie komunikacji korporacyjnej.

Za obsługę public relations marek napojowych PepsiCo oraz komunikację korporacyjną firmy odpowiedzialny jest pięcioosobowy zespół pod kierunkiem Jarosława Soroczyńskiego.

Questia została wybrana w drodze przetargu, którego szczegółów nie podano. Umowę podpisano na okres 18 miesięcy.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,