M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Limitowana wersja 7Up Mojito rusza ze wsparciem

Katarzyna Woźniak | 27 sierpnia 2014, 06:00

PepsiCo wspiera sprzedaż limitowanej serii gazowanego napoju.

Marka 7Up poszerzyła portfolio o nowość - wariant 7Up Mojito (MMP24 z 19 sierpnia). Wczoraj ruszyły działania marketingowe wspierające limitowaną edycję napoju. Produkt będzie wspierany działaniami w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS. Powstała również dedykowana strona internetowa www.7upmojito.pl, na której konsumenci mogą znaleźć informacje o produkcie oraz miejscach, gdzie można go kupić. Nowy napój będzie również wspierany reklamą na kanałach VoD. Za przygotowanie materiałów POS odpowiada Pink Pepper Media, dedykowaną stronę internetową opracowała agencja Digital One, adaptację spotu reklamowego przygotowało BBDO, a wsparcie PR zapewnia Questia.
Od początku sierpnia br. nowy napój jest dostępny w sieciach handlowych: InterMarché, Elea, Auchan, Polo Market, Carrefour, Netto oraz Kaufland, a od poniedziałku można go także kupić w sklepach Żabka i Freshmarket. Nowy produkt będzie dostępny na rynku do wyczerpania zapasów.
Napój jest dostępny w jednolitrowym oraz dwulitrowym opakowaniu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,