Kraj

Inter Europol Piekarnia Szwajcarska promuje czytanie

Właściciel sieci piekarni znalazł sposób na promocję niemieckiej literatury.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtgKuAF3fjc4%22%7D
Z początkiem lipca w Facebooku wystartował oficjalny fanpage Inter Europol – Piekarnia Szwajcarska. Dzięki stronie konsumenci mogą dowiedzieć się o wszystkich nowościach, uczestniczyć w promocjach, dowiedzieć się więcej o pieczywie i poznać szerzej działalność Piekarni Szwajcarskiej.
Fanpage ma służyć wymianie opinii, być miejscem do swobodnej dyskusji oraz stać się platformą informacyjną dotyczącą pieczywa oraz jego produkcji. Będzie również opisywał nietypowe kampanie promujące kulturę, w które zaangażowana jest Piekarnia Szwajcarska. Jednym z projektów są Okruchy Prozy. Działanie ma na celu promowanie prozy niemieckojęzycznej w polskim przekładzie, przez działania na rzecz potrzebujących aż po najnowszą kampanię promującą kulturę polską, która ruszy w najbliższych tygodniach. W ramach Okruchów Prozy na papierowych torebkach, w które pakowane jest pieczywo, nadrukowane zostały fragmenty prozy niemieckojęzycznej w polskim przekładzie.
W ciągu niecałego miesiąca stronę Piekarni Szwajcarskiej w Facebooku polubiło ponad 1000 osób.
Inter Europol Piekarnia Szwajcarska od prawie 25 lat zaopatruje mieszkańców Warszawy i najbliższej okolicy w wypieki.
Za prowadzenie fanpage’a Inter Europol Piekarnia Szwajcarska odpowiada agencja Leniva Studio.