Kraj

WP zmienia stronę główną, logo i rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Kampanię przygotowała nowa agencja Wirtualnej Polski - Scholz & Friends Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRBotL6Ve_A0%22%7D
Wirtualna Polska zaprezentowała nową stronę główną oraz logo. Portal internetowy odchodzi od dotychczasowego sposobu prezentacji kontentu. Użytkownik ma teraz przed sobą stronę z modułowym układem, kategoryzacją informacji – od wiadomości, sportu, finansów po lifestyle i ciekawostki – z silną ekspozycją zdjęć i dużą typografią.

Zmianom towarzyszy zasięgowa kampania reklamowa pod hasłem “Dzieje się w Polsce”. Komunikaty reklamowe będą pojawiać się w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Ale Kino+, TV Puls, Polonia 1), radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM, Polskie Radio, Radio Eska, Radio Wawa), prasie (dzienniki, tygodniki, miesięczniki), kinach (Helios, CinemCity, Multikino), internecie i serwisach mobilnych.

Kreację kampanii (ATL i digital) przygotowała nowa agencja Wirtualnej Polski – Scholz & Friends Warszawa. Poprzednio za obsługę tego klienta odpowiadała agencja Young & Rubicam. Media zaplanował i kupił ZOG. Za logo odpowiada agencja BNA/Brand New Attitude.