Wirtualna Polska zaprezentowała nową stronę główną oraz logo. Portal internetowy odchodzi od dotychczasowego sposobu prezentacji kontentu. Użytkownik ma teraz przed sobą stronę z modułowym układem, kategoryzacją informacji – od wiadomości, sportu, finansów po lifestyle i ciekawostki – z silną ekspozycją zdjęć i dużą typografią.
Zmianom towarzyszy zasięgowa kampania reklamowa pod hasłem “Dzieje się w Polsce”. Komunikaty reklamowe będą pojawiać się w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Ale Kino+, TV Puls, Polonia 1), radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM, Polskie Radio, Radio Eska, Radio Wawa), prasie (dzienniki, tygodniki, miesięczniki), kinach (Helios, CinemCity, Multikino), internecie i serwisach mobilnych.
Kreację kampanii (ATL i digital) przygotowała nowa agencja Wirtualnej Polski – Scholz & Friends Warszawa. Poprzednio za obsługę tego klienta odpowiadała agencja Young & Rubicam. Media zaplanował i kupił ZOG. Za logo odpowiada agencja BNA/Brand New Attitude.