M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piotr Gliniecki odpowiada za sprzedaż w BrandTube

Maciej Florek | 1 września 2014, 06:00

Do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować ma dziewięciu new business managerów.

Piotr Glinicki obejmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i będzie odpowiedzialny za budowę działu sprzedaży firmy BrandTube. Obecnie dział składa się z czterech osób, a do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować ma dziewięciu new business managerów.

Celem działań nowo powstałego zespołu jest dotarcie do jak największej grupy marek i partnerów biznesowych z produktami, które pozwolą im korzystać z produktów i narzędzi związanych z treściami wideo w internecie, które oferuje BrandTube.

Gliniecki od października 2013 r. był dyrektorem ds. sprzedaży w Firmie Optimo i odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej, wybór narzędzi zwiększających efektywność zespołu sprzedażowego, opracowanie i wdrożenie programu rekrutacyjno-szkoleniowego.

Czytaj więcej na temat: ,