Kraj

Axel Springer Polska zmienia strukturę biura reklamy

Wydawnictwo Axel Springer Polska wprowadzi zmiany w strukturze biura reklamy. Od początku września br. pracę w firmie rozpocznie Małgorzata Cetera-Bulka....

Wydawnictwo Axel Springer Polska wprowadzi zmiany w strukturze biura reklamy. Od początku września br. pracę w firmie rozpocznie Małgorzata Cetera-Bulka. Obejmie stanowisko dyrektora reklamy magazynów. Jest to nowa funkcja w strukturach wydawnictwa. Jednocześnie zlikwidowane zostanie stanowisko dyrektora biura reklamy Axel Springer Polska. Funkcję tę pełniła Agnieszka Kostka, która w nowej strukturze będzie dyrektorem ds. koordynacji. Do jej kompetencji należeć będzie koordynacja działań między działami promocji, sprzedaży, public relations & event marketingu oraz analiz i badań rynku. Docelowo w strukturze biura reklamy Axel Springer Polska będą dwa równorzędne stanowiska: dyrektora biura reklamy magazynów i dyrektora biura reklamy dziennika “Fakt”. Za dziennik odpowiedzialny jest Karol Skorupski. Zarówno dyrektor ds. koordynacji, jak i dyrektorzy magazynów i “Faktu” odpowiadają bezpośrednio przed Beatą Mońko, dyrektorem zarządzającym ds. marketingu i sprzedaży oraz członkiem zarządu Axel Springer Polska. Małgorzata Cetera-Bulka pracowała ostatnio m.in. na stanowisku pełnomocnika zarządu ds. sprzedaży oraz doradcy zarządu ds. nowych produktów w grupie Broker FM. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora generalnego oraz prezesa zarządu domu mediowego Euromedia. (JD)