M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mindshare Polska ze specjalną akcją dla Uniqa na US Open

Maciej Florek | 1 września 2014, 06:00

Agencja założyła specjalny serwis na Onecie w związku z turniejem tenisowym.

Dom mediowy Mindshare Polska przygotował z okazji US Open specjalną akcję dla towarzystwa ubezpieczeń Uniqa. W specjalnym serwisie Uniqa.Onet.pl śledzić można poczynania Jerzego Janowicza – ambasadora tej marki – na kortach Flushing Meadows w Nowym Jorku. Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację projektu. W serwisie przeczytać można bieżące newsy dotyczące osiągnięć polskich tenisistów. Dostępne są także niestandardowe filmy wideo, sylwetki tenisistów, konkursy czy relacje reporterskie z turnieju.

Akcja Uniqa realizowana z Mindshare Polska na Onet.pl jest kontynuacją działań prowadzonych 
od maja 2014 r. Wcześniej internauci mieli możliwość m.in. zadania pytań Jerzemu Janowiczowi, na które sportowiec odpowiadał przed kamerą.

Czytaj więcej na temat: , , ,