M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Isobar Poland przygotował niestandardową akcję dla Fundacji Itaka

Maciej Florek | 1 września 2014, 06:00

Dzięki wsparciu Lotniska Chopina w Warszawie Fundacja Itaka zyskała nowy sposób dotarcia do odbiorców z apelem o pomoc w poszukiwaniu zaginionych.

W miniony weekend Fundacja Itaka na warszawskim Lotnisku Chopina przeprowadziła akcję informacyjną, której celem było by wizerunki zaginionych zostały zapamiętane przez jak największą liczbę osób. W akcji został wykorzystany niestandardowy nośnik, tak zwana "witajka", często wykorzystywana  przez osoby oczekujące w hali przylotów. Są to bezpłatne kartki, na których osoba oczekująca może napisać na kogo czeka i w ten sposób szybciej odnaleźć wybraną osobę w tłumie przylatujących pasażerów. Nna rewersie “witajki”, który znajdzie się przed oczami oczekujących, Fundacja Itaka zamieściła zdjęcia oraz opis niedawno zaginionych osób z województwa mazowieckiego.
Za koncept kreatywny i przygotowanie akcji odpowiada agencja Isobar Poland.