Zagranica

Tourism Ireland wyłoniła short-listę w globalnym przetargu

Organizacja turystyczna Tourism Ireland (TI) wybrała cztery agencje reklamowe na krótką listę w przetargu, który dotyczy obsługi globalnych działań reklamowych....

Organizacja turystyczna Tourism Ireland (TI) wybrała cztery agencje reklamowe na krótką listę w przetargu, który dotyczy obsługi globalnych działań reklamowych. Znalazła się na niej dotychczas współpracująca z TI agencja reklamowa McCann-Erickson, a także Young & Rubicam, Euro RSCG oraz J. Walter Thompson. Wysokość budżetu szacuje się na 34 mln funtów. Ostatnia reklama przygotowana przez McCann-Erickson, promująca wyjazdy turystyczne do Irlandii, wykorzystywała hasło “Ireland – the island of memories”. Zakończenie przetargu planowane jest na październik br. Zwycięska agencja reklamowa zajmie się projektami reklamowymi, które będą realizowane w latach 2005-2006. TI koncentruje się na kluczowych z punktu widzenia turystyki rynkach: brytyjskim, amerykańskim, francuskim i niemieckim. (“BrandRepublic”)