M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agenci w kampanii Proamy

Maciej Burlikowski | 2 września 2014, 06:00

Ubezpieczyciel rozpoczyna kampanię promującą rolę agentów w sprzedaży polis. Kreacja została przygotowana przez agencję Change Integrated, media zakupił MediaCom.

Firma ubezpieczeniowa Proama rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje rolę doradczą agentów w kwestii wyboru polisy przez klientów. Przypomina również, że doświadczeni, bezszkodowi kierowcy mogą otrzymać w Proamie do 70 proc. zniżek.

Nowe spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja została przygotowana przez agencję Change Integrated, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.

Proama działa w modelu multikanałowym, przy czym agenci generują ok. 80 proc. jego sprzedaży. Produkty ubezpieczyciela dostępne są w ponad 1,6 tys. multiagencjach, w których pracuje 14 tys. osób wykonujących czynności agencyjne.

– Dlatego w najnowszym spocie główną postacią jest agent. W ten sposób pokazujemy profesjonalizm agentów oraz ich rolę edukacyjną i doradczą. Agenci wyjaśniają klientom zakres ochrony, tłumaczą, od czego zależy cena polisy, oraz pomagają dobrać odpowiednie dla nich ubezpieczenie. To bardzo ważne dla wielu osób poszukujących dopasowanej ochrony – wyjaśnia Mira Dobek, dyrektor marketingu Proamy.

Czytaj więcej na temat: , , , ,