M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Maciej Burlikowski | 2 września 2014, 06:00

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Rusza nowa kampania platformy handlowej Allegro.pl, która zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, portale internetowe oraz tytuły prasowe. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowana została atrakcyjna cenowo oferta produktów marek, takich jak: Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Akcja potrwa do końca października.

Ideą przewodnią kampanii jest smart shopping, czyli wygodne i oszczędne zakupy na Allegro, zwłaszcza przez mobilną aplikację. Akcja będzie miała odsłonę m.in. w największych stacjach telewizyjnych. Bohaterami dwóch telewizyjnych spotów są ponownie smartfony – on i ona – spacerujące wśród wystaw modowych sklepów.

Poza reklamami telewizyjnymi (TVP,TVN, Polsat, TVN Premium, TVP tematyczne, IDMnet pakiet, Atmedia) swoją modową obecność Allegro zaznaczy również w "Pytaniu na śniadanie” oraz popularnym programie TVN ”Top model”.

Reklamy wykupiono także w największych portalach, m.in.: WP, Onet, Interia; sieci: Goldbach, Evolution, IDM; YouTube, VoD, TVN Player oraz w sieci mobilnej: m.onet, m.interia, Inmobi, m.wp, TechnoAd, Atmedia. Kampania będzie miała także odsłonę w prasie, w miesięcznikach, tygodnikach modowych i lifystyle'owych (także w wydaniach na tablety): ”Świat Kobiety”, ”Kobieta i Życie”, ”Dobre Rady”, ”Twój Styl’, ”Cosmopolitan”, ”Grazia”, ”Glamour”, ”Flesz Gwiazdy & Styl”, ”InStyle”, ”Wysokie Obcasy”, ”Hot Moda”, ”Claudia”, ”Show”, ”Joy”, ”Viva”, ”Avanti”, ”Olivia”, ”Elle”, ”Party Życie Gwiazd”, ”Świat Kobiety”, ”Gala”, ”Zwierciadło”, ”Pani”, ”Flesz Gwiazdy & Styl”.

W działaniach promocyjnych udział wezmą również blogerki modowe Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelki. Zasiądą one w jury konkursu Metamorfozy Allegro. Konkurs wystartuje 8 września.

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem "Nadeszła moda na sprytne zakupy” i produkcję spotów telewizyjnych odpowiada agencja Bardzo. Kampanię w internecie przygotowała agencja Tribal DDB. Media wykupił dom mediowy Universal McCann.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,