Kraj

Equinox nie ograniczy kosztów osobowych po utracie obsługi Seata

Iberia Motor Company SA, generalny importer marki Seat w Polsce, przekazuje obsługę budżetu mediowego agencji MediaCom Warszawa. Wartość budżetu szacowana...

Iberia Motor Company SA, generalny importer marki Seat w Polsce, przekazuje obsługę budżetu mediowego agencji MediaCom Warszawa. Wartość budżetu szacowana jest na mniej więcej 13-15 mln zł netto. “Na wielu rynkach europejskich marka Seat jest obsługiwana przez sieć Grey wspólnie z MediaCom, taki model współpracy będzie realizowany również na rynku polskim. Jej efekty będzie można zaobserwować przy nadchodzących kampaniach Seata już jesienią 2004 roku” – napisano w oficjalnym komunikacie. MediaCom Warszawa rozpocznie pracę dla nowego klienta już jesienią br. Iberia Motor Company SA była jednym z najważniejszych klientów domu mediowego EquinoxMedia, który od kilku lat planował i kupował media dla marki Seat. Budżet Seata stanowił około 20 proc. obrotów tej agencji. Jak powiedział Dariusz Kowalski, dyrektor generalny EquinoxMedia, jego dom mediowy nie będzie redukował kosztów osobowych w związku z utratą jednego z kluczowych klientów. “Zamierzamy odrobić tę stratę. Obecnie uczestniczymy w trzech przetargach” – dodał Kowalski. EquinoxMedia zatrudnia pięć osób. W portfolio klientów EquinoxMedia są m.in. firmy: Germanos, Blue City, Intercitrus, Jobnet, Superfast Ferries, Malizia, Zone Vision, Perła Browary Lubelskie SA, 9494, ZPT Warszawa. (PR)