Zagranica

Saatchi & Saatchi szuka zależności między praniem a narodową dumą

Wystartowała nowa reklama dla detergentu z portfolio P&G.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBjII_gh1_f4%22%7D
Saatchi & Saatchi NY przygotowała kampanię dla proszku do prania Tide z portfolio P&G.
Kampania realizowana jest pod hasłem “Tide Honours Uniforms”. Została uruchomiona w związku z amerykańskim świętem pracy obchodzonym w pierwszy poniedziałek września. Składa się z czterech spotów, których bohaterami są ci, których praca stworzyła realną wartość dla gospodarki. Wśród bohaterów występują m.in. policjanci, strażacy, żołnierze, ale także kelnerki, górnicy, rybacy. Cechą wspólną wszystkich wykonawców zawodów jest noszenie munduru.

(Popsop)