M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agros Nova przyobleka w odblaski

Katarzyna Woźniak | 5 września 2014, 06:00

Marka Kotlin odpowiada na ustawowy obowiązek noszenia odblaskowych elementów przez pieszych.

Startuje promocja konsumencka marki Kotlin z portfolio Agros Novej. W ramach akcji "Bądź widoczny na drodze" do magazynów kobiecych, o życiu gwiazd i modzie oraz do keczupów Kotlin zostaną dołączone odblaskowe paski i zawieszki dla dzieci.

W trakcie trzymiesięcznej promocji - dodatkowo wspieranej aktywnością w internecie oraz kampanią w prasie konsumenckiej - 700 tys. odblasków trafi do setek tysięcy polskich dzieci. Odblaskowy prezent od Kotlina przyczepiony do tornistra to element szczególnie ważny jesienią - gdy szybko zapada zmrok, a dzieci wracają ze szkoły.
Celem akcji jest również zwiększenie rozpoznawalności marki Kotlin i zwrócenie uwagi na kategorię keczupów, również po zakończeniu sezonu grillowego. Za kreację tej akcji wizerunkowej marki Kotlin odpowiada Brasil. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , ,