Kraj

Tarczyński wprowadza do oferty kabanosy dla koneserów

Nowością firmy jest wariant premium - Select przeznaczony do konsumpcji m.in. z winem i serami.

Firma Tarczyński SA wprowadza na rynek nowość w postaci ekskluzywnej przekąski dla koneserów. Nowe kabanosy dojrzewające Select są adresowane do osób, które poszukują wytrawnych smaków i dodatkowych okazji do ich konsumpcji.

Tarczyński przekonuje, że Select to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku. Ma być propozycją dla smakoszy, którzy poszukują wysokiej jakość produktu i niebanalnego smaku.
Produkt występuje w trzech smakach: klasycznym, z orzechem laskowym i serem pleśniowym. Takie połączenia mają dobrze komponować się z oliwkami, winem i serem pleśniowym.
Tarczyński zapewnia, że w przeciwieństwie do znanych na polskim rynku kabanosów suszonych kabanos Select nie jest poddawany obróbce termicznej. Wysokiej jakości mięso ma być pakowane w naturalną osłonkę, po czym leżakuje i dojrzewa przez wiele dni.

Celem firmy Tarczyński SA jest rozszerzenie okazji do konsumpcji i wyjście naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy do wina poszukują wytrawnej i nieoczywistej przekąski. Kabanosy dostępne są w opakowaniach o gramaturze 120 g. 

Wprowadzenie produktu będzie wspierane działaniami w social mediach (głównie Facebook) oraz w specjalistycznej prasie konsumenckiej jak “Kukbuk” czy “Moje Gotowanie”. Firma chce również dotrzeć ze swoim produktem do wybranych blogerów kulinarnych.

To kolejne poszerzenie portfolio przez Tarczyńskiego w tym roku. Wcześniej Tarczyński, który deklaruje, ze jest liderem w sprzedaży kabanosów w Polsce, wprowadził kabanosy Exclusive Go! jako propozycja zdrowej przekąski (MMP24 z 28 sierpnia).