Kraj

Wasa wprowadza nowe rodzaje pieczywa chrupkiego

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty pieczywa chrupkiego: Wasa Original Crips i Wasa Golden...

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty pieczywa chrupkiego: Wasa Original Crips i Wasa Golden Crips. Marta Martys, marketing manager w Wasa Barilla Poland, mówi, że cechą odróżniającą nowe produkty od pieczywa chrupkiego dostępnego na rynku są wyjątkowo cienkie kromki. Producent nie planuje wsparcia reklamowego nowych produktów, nie przewidziano już żadnych kampanii reklamowych do końca roku (letnia kampania prasowa Wasy była ostatnią w br.). Obecnie firma zaczyna przygotowywać się już do przyszłorocznego sezonu. Ostatnią kampanię Wasy, która miała miejsce w maju br. i od końca czerwca do końca sierpnia (z różnym nasileniem) w telewizji i prasie, przygotowała agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam i dom mediowy Mediaedge:cia, natomiast agencja marketingowa IQ Marketing wykonała materiały BTL-owe i realizowała loterię konsumencką. (MB)