Kraj

Rusza nowa kampania Perły przygotowana przez Raymond [wideo]

Perła - Browary Lubelskie SA przygotowały nową kampanię, która będzie prowadzona w TV, na outdoorze oraz w internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ff6dTt6fgOks%22%7D
Ruszyła nowa kampania piwnej marki Perła (Perła – Browary Lubelskie SA) i będzie prowadzona w telewizji oraz na nośnikach OOH w wybranych miastach, m.in. w Gdańsku, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie i Krakowie. Dodatkowym wsparciem będzie internet.

Kreację przygotowało studio Raymond należące do grupy Young & Rubicam. Reżyserem spotu jest Antek Nykowski. Media zaplanował dom mediowy Media Group. Za działania w internecie odpowiada marketer we własnym zakresie.