Rozpoczyna się kampania przygotowana przez agencję Publicis oraz jej digitalowe ramię Digital Wonderland, której celem jest wprowadzenie na rynek nowej wersji samochodu Renault Twingo. Działania komunikacyjne będą realizowane w internecie, telewizji, prasie, radiu i kinach. Organizatorzy promocji przewidzieli także eventy prowadzone na terenie wybranych centrów handlowych w całej Polsce. Do współpracy przy realizacji kampanii agencja Publicis zaprosiła blogerkę modową Macademian Girl. Kreacje wykorzystane w kampanii zostały przygotowane przez francuskich projektantów – parę: Kuntzel+Degas. Publicis Poland przygotował polską wersję kampanii i koordynuje jej realizację w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych, w tym dwa trwające 45 s. Kreacje ukażą się w kanałach należących do stacji TVP, TVN, Polsat i sieci Atmedia. Reklamy prasowe będą publikowane łącznie w 13 tytułach. W przypadku internetu formy reklamowe przygotowane przez Digital Wonderland będą emitowane m.in. w serwisach: Gazeta.pl, Onet.pl i WP.pl.
Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.