M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eurobank z kurtuazyjnym podziękowaniem dla klientów

Katarzyna Woźniak | 9 września 2014, 06:00

Ruszyła nowa kampania banku.

Eurobank wystartował z kampanią promującą swoje usługi. Koncept kreatywny spotu opiera się na podziękowaniu klientom za ich lojalność i jednocześnie rekomendowanie usług kolejnym potencjalnym klientom. Głównym bohaterem kampanii jest Piotr Adamczyk, który nie tylko pojawia się na ekranie, ale również jest lektorem.

Kampania wystartowała wczoraj i jest związana z wynikami badania klientów Eurobanku, z których wynika, że 96 proc. ankietowanych poleciłoby swoim bliskim konto w banku. Badanie przeprowadzone przez Beeline Research & Consulting na zlecenie Euro Banku SA w okresie 20 maja – 6 czerwca 2014 r. na grupie 80 wybranych klientów, aktywnie korzystających z konta w Euro Banku SA. Reklamy pojawią się w telewizji, kinach oraz portalach internetowych.

– Zadowolenie naszych klientów to dla nas najlepsza rekomendacja i najważniejsze wyróżnienie – podkreśla Wojciech Humiński, wiceprezes Eurobanku. – Stworzyliśmy kampanię, w której chcemy podziękować osobom mającym konta osobiste w Eurobanku za zaufanie. Dzięki temu, że z nich korzystają i polecają innym, grupa naszych klientów nieustająco rośnie – zapewnia Humiński.

Działania reklamowe zaplanowane są do 30 listopada, obejmują największe stacje telewizyjne, kina VoD oraz internet. Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Brasil, za produkcję – Propeller Film, a za postprodukcję – Lunapark. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,