Kraj

Plush ma być wiodącą marką prepaid Polkomtela

Dzięki niej operator ma nadzieję skuteczniej rywalizować z Nju. Mobile i Playem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMMf52IPY7bw%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, wprowadza nową markę prepaid Plush, o czym już informowaliśmy w MMP24 w ubiegły piątek.

Hasło i motyw przewodni nowej marki to życie ”bez konsekwencji”. Bohaterem nowej marki jest pluszowy miś o “raczej niegrzecznym” usposobieniu. Lekko podchodzący do życia, nieprzejmujący się obowiązkami czy pracą, za to lubiący się bawić, imprezować itp.  

Plush ma być wiodącą marką prepaid Polkomtela
Autorem konceptu nowej marki i kreacji kampanii reklamowej, której pierwsza faza wizerunkowa, a następnie produktowa zaplanowana jest na dwa miesiące, jest agencja Scholz & Friends Warszawa, która w sierpniu wygrała przetarg Polkomtela i zajmuje się obsługą całego jego segmentu prepaid.
Oprócz niej w kampanię zaangażowane są agencje EmLab i FaceAddicted oraz dom mediowy Media Direction OMD. Reżyserami spotów są Wojciech Wawszczyk oraz Tomasz Nowak z Human Ark, a za ich produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski z TFP.

Oferta bazuje na dwóch pakietach: rozmowy do wszystkich sieci komórkowych oraz SMS-y bez limitu i 0,5 GB transferu danych (dostęp do serwisów Facebook i Instagram jest bezpłatny) za 35 zł na 30 dni oraz 2 GB transferu danych, SMS-y bez limitu i połączenia 9 gr/min za 20 zł na 30 dni.

Jak mówi Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca marketingiem Grupy Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, docelowo Plush ma być główną marką prepiad. Białkowska nie ukrywa, że to odpowiedź Plusa na sukces marki Nju. Mobile (Orange Polska) oraz Play (P4) wśród młodych użytkowników telefonów na kartę.

Szefowa marketingu nie zdradza, jaki będzie budżet mediowy kampanii reklamowych nowej marki, ale przyznaje, że są to pieniądze z dotychczasowego budżetu operatora, a nie dodatkowe nakłady.

Przedstawiciele Polkomtela nie chcą też deklarować, jakiej liczby użytkowników nowej marki się spodziewają, poza ogólną deklaracją, że operator będzie aktywnie zachęcał użytkowników ofert prepaid do zmiany (ale przymusowej migracji nie będzie) – docelowo Plush ma być główną marką prepaid Polkomtela.

Przypomnijmy, że wprowadzona przez Orange Polska pod koniec kwietnia zeszłego roku marka Nju. Mobile na koniec czerwca br. obsługiwała blisko 560 tys. osób.

Polkomtel obsługuje 3,9 mln użytkowników prepaid (takich, których konta były aktywne przez ostatnie trzy miesiące; dotąd przyjętą na rynku praktyką było liczenie użytkowników aktywnych w trakcie 12 miesięcy).