M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Stopklatka TV rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Maciej Florek | 9 września 2014, 06:00

Telewizja, kina, OOH i prasa to zaplanowany miks mediowy.

Wystartowała kampania wizerunkowa Stopklatki TV, której twarzą została Katarzyna Maciąg. Kampania spotowa pojawi się w kanałach tematycznych oraz w kinach sieci Helios i Cinema City. Oprócz reklamy wizerunkowej będzie można zobaczyć także osobny zwiastun "Muszkieterów”, których Stopklatka pokazuje jako pierwsza telewizja w Polsce. Postaci znane ze spotu pojawiają się także na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy i citylighty) oraz w tygodnikach i dwutygodnikach telewizyjnych.

Z kreację odpowiada Stopklatka TV we własnym zakresie. Media zaplanował nadawca razem ze Starlinkiem.

Czytaj więcej na temat: , , , ,