Kraj

Microsoft zmienia MSN, w planach nowe usługi dla reklamodawców

Portal po dużych zmianach - pierwszy poważny krok na polskim rynku.

Microsoft zmienia MSN, w planach nowe usługi dla reklamodawców
Microsoft udostępnił dziś w 50 krajach, w tym w Polsce, testową wersję nowego portalu MSN – Preview.msn.com.  Serwis już działa w wersji webowej, wkrótce udostępniony zostanie również na największych platformach mobilnych: Windows, iOS i Android. W Polsce partnerami medialnymi będą: Agora, Polska Agencja Prasowa, Ringier Axel Springer Polska, RMF FM i TVN, a partnerami specjalistycznymi Autocentrum.pl, Bieganie.pl i Weszlo.com. Te firmy dostarczą kontent dla portalu. Do tej pory Microsoft przy doborze treści dla MSN współpracował wyłącznie z Agorą.

Nowy MSN zawiera narzędzia dla konsumentów, m.in. listy zakupowe, kalendarze podróży czy kalkulatory oszczędności, a także zintegrowane z serwisem aplikacje: Outlook.com, Facebook, Twitter, OneNote, OneDrive, a wkrótce również Skype.

MSN to także pierwszy na naszym rynku poważny krok Microsoftu z ofertą dla reklamodawców. Wyłącznym przedstawicielem reklamowym nowego MSN w Polsce będzie Agora. Nowością jest to, że oprócz formatów na stronie WWW reklamodawcy będą w przyszłości mogli kupować reklamy w aplikacjach MSN na Windows Phone i Windows 8 oraz iOs i Android. Dodatkowo pojawi się możliwość targetowania użytkownika po Microsoft ID, niezależnie od urządzenia, z którego aktualnie korzysta. Planowane jest też uruchomienie aplikacji reklamowych dla aplikacji Outlook.