Kraj

"Mam talent" z aplikacją social TV

TVN zapewnia, że wprowadziła pierwszą w Polsce aplikację social TV.

Na początku września stacja TVN uruchomiła aplikację 2nd screen “Mam talent!” i zapewnia, że to pierwsza w Polsce aplikacja social TV. Premiera towarzyszyła emisji pierwszego odcinka aktualnego sezonu programu.
 
TVN we współpracy z klientem 50style wprowadził na rynek aplikację “Mam talent!”, która ma umożliwiać widzom w Polsce interakcję z programem telewizyjnym w trakcie jego nadawania.
Stacja poinformowała, że ponad 60 tys. użytkowników skorzystało z aplikacji już przy pierwszym odcinku. Widzowie komentowali na bieżąco przez telefony komórkowe i tablety przebieg wydarzeń na ekranie, uczestnicząc w różnego rodzaju sondach czy quizach powiązanych z oglądanym materiałem, wypowiadali się na temat werdyktów jury, a także sami wcielali się w rolę jurorów, oceniając występy uczestników programu, a wyniki ich głosowania były widoczne nie tylko w aplikacji, ale również na ekranie TV.
Zarejestrowano ponad 1,35 mln interakcji w trakcie trwania programu, co ma świadczyć o wysokim zaangażowaniu osób mających styczność z formatem poprzez dwa ekrany.