Kraj

Piekarnia Szwajcarska wraca z promocją literatury

Tym razem na opakowaniach produktów sieci znajdą się fragmenty wierszy znanych poetów. Za pomysł oraz realizację odpowiedzialna jest Leniva Studio.

Piekarnia Szwajcarska wraca z promocją literatury
“Wiersz powszedni” to kolejna odsłona projektu promocji na opakowaniach pieczywa w Piekarni Szwajcarskiej oraz literatury.

Już od września w warszawskich piekarniach zakupione pieczywo będzie opakowane w poezję lub grafikę.
W projekcie przedstawione są polskie wiersze z domeny publicznej, zaprezentowane w typograficznej interpretacji. Równolegle na dużych opakowaniach znajdują się grafiki i szkice. Oszczędna kolorystyka i papier pakowy mają być dla nich idealnym tłem. Cykl graficzny w ramach projektu “Wiersz powszedni” rozpoczyna się motywami baśniowymi.
– Wszystko zaczęło się od projektu, który zrealizowaliśmy wspólnie z portalem Literatur.pl – opowiada Monika Borysiak, specjalista ds. marketingu handlowego w Inter Europol Piekarnia Szwajcarska.
Projekt rozpoczyna się w tym miesiącu i będzie kontynuowany w następnych miesiącach. Organizatorzy są otwarci na opinie konsumentów – w tym na propozycje kolejnych wierszy i grafik.
Za pomysł oraz realizację odpowiedzialna jest Leniva Studio.