Kraj

Zmiany w GGK Public Relations

Firma GGK PR, należąca do grupy Lowe GGK, reorganizuje swoje struktury. W styczniu br., powstał w jej ramach samodzielny departament...

Firma GGK PR, należąca do grupy Lowe GGK, reorganizuje swoje struktury. W styczniu br., powstał w jej ramach samodzielny departament zajmujący się przedsięwzięciami z zakresu event marketingu. Pracuje w nim pięcioosobowy zespół, którym kieruje Wojciech Męczyński. Jednocześnie Męczyński został awansowany na stanowisko group managera i zastępcę dyrektora generalnego GGK PR, Andrzeja Halickiego. W 1999 roku, zespół zajmujący się event marketingiem zorganizował m.in. Smirnoff Fashion Awards dla koncernu alkoholowego UDV Polska, cykl imprez informacyjno-promocyjnych dla Winterthur OFE (w 20 największych miastach Polski odbyły się imprezy pod hasłem “Dzień z Winterthur”) oraz uroczyste otwarcia czterech hipermarketów brytyjskiej sieci Tesco. Obroty GGK PR w ubr. wyniosły 8,6 mln zł. (wzrost o 55 proc. w stosunku do roku 1998). (JP)