Kraj

"Kroniki Powstania Warszawskiego" na DVD i wsparte kampanią

Pierwszy na polskim rynku zapis kronik wydany na DVD wspiera kampania autorstwa Tarsago Polska.

"Kroniki Powstania Warszawskiego" na DVD i wsparte kampanią
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca album filmowy “Kroniki Powstania Warszawskiego” – książkę o zrywie stolicy, do której dołączone zostały oryginalne kroniki powstańcze. To pierwszy na polskim rynku zapis kronik wydany na płytach DVD. Kampanię przygotowała firma Tarsago Polska.
Kampania reklamowa ruszyła wczoraj. Spot zrealizowany w dwóch długościach – 30 s oraz 15 s – wyemitowany zostanie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące wybrane portale, a także kampanie e-mailingowe oraz wideo e-mailingi. Spot reklamowy będzie można również obejrzeć na interaktywnych platformach rozrywkowych oraz kanałach VoD.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała firma Tarsago Polska, a działania public relations realizuje agencja Havas PR Warsaw.
Wchodząca w skład kolekcji książka oraz 3 płyty DVD ukazują 63 dni powstania – od jego wybuchu aż do ogłoszenia kapitulacji. 10 godzin oryginalnych powstańczych kronik pozwala prześledzić przebieg wydarzeń dzień po dniu i zrozumieć ich ogromny wpływ na kształtowanie się postaw moralnych 
i patriotycznych kolejnych pokoleń Polaków.
Kolekcja Kroniki Powstania Warszawskiego dostępna będzie w sprzedaży wysyłkowej. Promocyjna cena za zestaw (książka i 3 płyty DVD) wynosi 99,96 zł.
Wydawcą Kronik Powstania Warszawskiego jest wytwórnia MTJ, współproducentem – Fundacja Niepodległości, za dystrybucję odpowiada firma Tarsago Polska. Patronat medialny nad albumem objęło Muzeum Powstania Warszawskiego. Do momentu zamknięcia niniejszego serwisu nie udało nam się ustalić, kto na potrzeby kampanii kupuje media.