Dystrybutor filmowy Best Film rozpoczyna kampanię reklamową islandzkiego filmu “Noi Albinoi”. Jest to już piąty tytuł filmowy od początku roku wyświetlany i promowany w ramach cyklu “Plus dla koneserów”, którego patronem jest marka telefonii komórkowej Plus GSM. Kolejnymi stałymi partnerami cyklu są: “Gazeta Wyborcza”, “Gazeta Studencka”, “Kino”, portale Miastoplusa.pl i Gazeta.pl oraz TVP2. Ponadto przy promocji tego konkretnego tytułu dystrybutor współpracuje z magazynami: “Progresiff”, “Cafe”, “A4”, oraz stacją muzyczną MTV Classic. W mediach ukazują się zarówno reklamy filmu, jak i materiały PR-owe. Grupą docelową całego cyklu “Plus dla koneserów” są osoby lubiące dobre kino. “”Noi Albinoi” jest skierowany przede wszystkim do uczniów liceów, studentów i młodych ludzi aktywnych zawodowo” – mówi Izabela Rogala, specjalista ds. promocji w Best Film. Kampania promocyjna potrwa do końca września. Przygotowaniem materiałów reklamowych oraz zaplanowaniem mediów dystrybutor zajął się we własnym zakresie. (PU)