Kraj

BNP Paribas ponownie chwali się w reklamach wygraną w rankingu "Rzepy"

Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Bank BNP Paribas rozpoczyna kampanię reklamową kredytów gotówkowych w radiu, internecie i na outdoorze. Bank ponownie chwali się w niej, że jego kredyt gotówkowy zajął pierwsze miejsce w rankingu dziennika ”Rzeczpospolita” (”Porównaj koszty, by nie przepłacać”, ”Rzeczpospolita” 24.04.2014 r.).

Wiosną tego roku bank przeprowadził skuteczną, jak twierdzi, kampanię reklamową, której głównym przekazem było właśnie pierwsze miejsce kredytu gotówkowego w rankingu “Rzeczpospolitej”. Ponieważ działania te okazały się dużym sukcesem, BNP Paribas zdecydował o jej przedłużeniu i zastosowaniu podobnej strategii mediowej.

Reklamy banku będą emitowane m.in. w RMF, Tok FM, Eska, Plus i Polskim Radiu oraz w internecie (m.in. Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Totalmoney.pl). Zaplanowano także kampanię na pojazdach komunikacji miejskiej w 17 miastach.

Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.