M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aneta Świercz-Grądkowska odpowiada za komunikację reklamową MetLife

Maciej Burlikowski | 15 września 2014, 06:00

Wcześniej pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi, JWT i Netii.

Aneta Świercz-Grądkowska odpowiada za komunikację reklamową towarzystwa ubezpieczeniowego MetLife TUnŻ. Pełni funkcję dyrektora ds. reklamy i promocji w departamencie komunikacji i promocji ubezpieczyciela.
W latach 2002-2009 pracowała w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi, ostatnio na stanowisku business development directora. Następnie przeszła do agencji JWT, gdzie objęła stanowisko business strategy directora, a jesienią 2012 r. przeszła do firmy telekomunikacyjnej Netia na stanowisko marketing strategy managera. Stamtąd przeszła do MetLife.

MetLife Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie oraz Amplico Life połączyły się w grudniu 2011 r. i działały jako jedna spółka ubezpieczeń na życie pod marką MetLife Amplico. Począwszy od maja br., kolejne spółki Amplico (Amplico Life, Amplico TFI i Amplico PTE) zmieniają nazwę na MetLife – tym samym firma ujednolica branding pod marką MetLife.

W tym miesiącu MetLife rozstrzygnęło przetargi reklamowe i do współpracy wybrało agencję reklamową PZL i dom mediowy Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,