Kraj

Radosław Kotarski w kolejnej reklamie Banku Millennium [wideo]

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, media kupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQgInjnWRCPo%22%7D
Radosław Kotarski, twórca internetowych Polimatów, występuje w kolejnej reklamie telewizyjnej Banku Millennium. O początku współpracy Kotarskiego z bankiem w ramach jego nowego formatu komunikacji reklamowej pisaliśmy w MMP24 2 września br.

W najnowszym spocie telewizyjnym bank promuje konto 360°. Oprócz telewizji kampania prowadzona jest także w prasie, internecie oraz na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, media kupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.