Kraj

Wola Park pokaże ludzką twarz w nowej kampanii reklamowej

Centrum Handlowe "Wola Park" rozpoczyna kampanię reklamową z okazji drugich urodzin, które przypadają na 18 września. Wykorzysta w tym celu...

Centrum Handlowe “Wola Park” rozpoczyna kampanię reklamową z okazji drugich urodzin, które przypadają na 18 września. Wykorzysta w tym celu 80 tablic billboardowych, rozgłośnie radiowe, a także reklamę na 4 liniach autobusowych i kilku liniach tramwajowych oraz kampanię w prasie w takich tytuach jak: “Fakt”, “Super Express”, “Gazeta Wyborcza”, a także “Życie Warszawy”, w którym pojawi się specjalny 24-stronicowy dodatek. Planowaniem kampanii i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink, strategia i kreacja powstały w agencji Trim Tim Tim. W projekcie kreatywnym wykorzystano twarze sprzedawców zatrudnionych w sklepach w Wola Park: C&A, Reserved, Miss Sixty, Galerii Centrum. Ich twarze pojawią się na wszystkich layoutach reklam. “Zamierzamy nadać w ten sposób naszemu centrum ludzką twarz i zbliżyć się do klienta” – mówi Anna Chądzyńska, dyrektor marketingu Wola Park. Pomysł będzie kontynuowany w kolejnych kampaniach. W reklamach pojawią się także informacje o szczegółach obchodów urodzin. Tego dnia odbędą się dwa koncerty – zespołów Jeden Osiem L oraz Maanam. Centrum przygotowuje także inne atrakcje, np. tort zbudowany z prezentów, które będą rozdawane klientom. W Wola Park mieści się 150 sklepów, w najbliższym czasie otworzy się restauracja Sphinx. Na późną jesień zapowiadane jest otwarcie kina Silver Screen z 6 salami na 1100 widzów. Miesięcznie centrum odwiedza 800 tys. osób. Po otwarciu kina, spekuluje się, liczba odwiedzających wzrośnie do 1 mln. Tygodniowo przychodzi tutaj od 5 do 7 tys. nowych osób, 3,5 tys. robiących zakupy posiada kartę stałego klienta. Centrum odwiedzają osoby w wieku 15-40 lat; 50 proc. klientów ma wykształcenie średnie, 40 proc. wyższe. Jedna trzecia klientów odwiedza centrum kilka razy w tygodniu. (MKS)