Kraj

Eniro chce zwiększyć używalność "Panoramy Firm"

Eniro Polska, wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", chce zwiększyć dostępność swoich produktów i w tym celu podpisał z właścicielem warszawskiego...

Eniro Polska, wydawca książek teleadresowych “Panorama Firm”, chce zwiększyć dostępność swoich produktów i w tym celu podpisał z właścicielem warszawskiego centrum handlowego Galeria Mokotów umowę i umieścił na jego terenie przy aparatach telefonicznych stojaki, na których wystawione są te książki do użytku publicznego. “Wzorem krajów zachodnich, gdzie książki telefoniczne są powszechnie dostępne w większości budek telefonicznych, nasza firma chce, aby “Panorama Firm” była dostępna dla ludzi tam, gdzie mogą jej potrzebować, czyli np. w miejscu gdzie często robią zakupy – wyjaśnia Iwona Wardzyńska-Kaźmierczak, PR manager Eniro Polska, i dodaje, że trwają już rozmowy z właścicielami innych centrów handlowych w innych miastach. – Chcemy zwiększyć dostępność naszych produktów – w ten sposób uderzamy do obydwu grup naszych klientów: użytkowników “Panoramy Firm” i reklamodawców”. Półki z katalogami w Galerii Mokotów to kolejna akcja przeprowadzana przez Eniro Polska w centrach handlowych – w okresie wakacji reklamy z hasłem “Udanych zakupów” pojawiały się na ekranach bankomatów sieci Euronet, a obecnie do końca sierpnia trwa podobna promocja w sieci 570 bankomatów Banku Zachodniego WBK. (MB)