M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Olewnik rusza ze wsparciem ATL [wideo]

Maciej Florek | 16 września 2014, 06:00

Kampanię przygotowały agencje Saatchi & Saatchi, XRS, Codemedia oraz dział marketingu firmy.

Ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi & Saatchi. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Kuchnia+, Domo+ oraz TTV. Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy Olewnik – Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej.

Poza telewizją wsparcie reklamowe prowadzone jest w prasie kolorowej oraz internecie. Przewidziane jest również zwiększanie obecności marki w social mediach, blogosferze, na materiałach POS oraz przez akcje samplingowe.

Za projekty graficzne oraz komunikację PR odpowiada agencja XRS. Kreację filmu przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Media zaplanował i kupi dział marketingu firmy Olewnik wspólnie z domem mediowym Codemedia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,