Kraj

IDream otwiera serwisokawiarnię i promuje ją kampanią

Akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem "Eksperci i kawa - serwisujemy, szkolimy, serwujemy".

IDream otwiera serwisokawiarnię i promuje ją kampanią
IDream, należąca do Eurotel SA sieć sklepów ze sprzętem Apple, uruchamia 20 września br. w Bydgoszczy “klubokawiarnię” połączoną z serwisem sprzętu marki Apple.

Z okazji oficjalnego startu odbędzie się Dzień Otwarty (9:00-21:00), w ramach którego będzie można korzystać z porad eksperckich, a także z promocji dotyczących zarówno oferty serwisowej, szkoleniowej, jak i kawiarnianej

Otwarciu serwisokawiarni towarzyszy kampania reklamowa skierowana do użytkowników i fanów marki Apple prowadzona pod hasłem “Eksperci i kawa – serwisujemy, szkolimy, serwujemy”. Kampania obejmie m.in. portale skierowane do studentów i maturzystów oraz akcje z zakresu social media i e-mail marketingu z wykorzystaniem bazy adresowej firmy ABC Data oraz bazy własnej sieci iDream. Kampanię przygotował dział marketingu firmy Eurotel.